 |
Zlé jazyky tvrdí, že v Tejně a v ...... je stejně.
Nicméně, to nádraží je půvabné ...
Mn88813 18.10.2003
|
 |
Krátce za nádražím překoná trať krátkým viaduktem silnici na
Bohunice, stočí se o 180o k severozápadu a začíná
stoupat.
Mn88813 18.10.2003 |
 |
Mezi Vltavou a planinou, na které stojí Temelín, se trať stočí zpět
na jihovýchod a pokračuje hustým lesem...
9.5.1998
|
 |
... a překonává horské stoupání.
9.5.1998
|
 |
Zastávka Bohunice - velké stoupání od Týna za chvíli skončí...
26.5.2002 |
 |
...a před námi se rozevře typická jihočeská krajina - rovina s
pahorky a hradbou hor na obzoru.
810.226 dne 26.6.2004. |
 |
Předzvěst před odbočkou vlečky do elektrárny
26.5.2002 |
 |
Rozdělení tratí do Týna a do elektrárny se koná před
vjezdovým návěstidlem.
810.226 dne 26.6.2004. |
 |
Vjezdové návěstidlo od Týna je na falešné dvoukolejce. Kilometrický
údaj tratě do Týna si přečtete na hektometrovníku. Hektometrovník
vlečky do elektrárny je vlevo dole mimo obrázku a má údaj 0,4.
810.226 dne 26.6.2004. |
 |
Vjezdové návěstidlo od elektrárny se nachází před rozdělením
tratí. Vpravo dole trpasličí seřaďovací návěstidlo. |
 |
Odbočení vlečky do elektrárny je součástí zhlaví stanice Temelín. |
 |
Zhlaví stanice Temelín směrem k Týnu.
Mn88812 - bez zátěže 18.10.2003 |
 |
Stanice Temelín - dnes již většina kolejí rezne bez užitku,
stavební ruch utichl - no a na dovoz paliva na celý rok stačí jedna
souprava.
26.5.2002 |
 |
Zhlaví stanice Temelín směrem k Číčenicům, kde se naše lokálka
připojuje na trať z Č. Budějovic do Protivína.
Mn88812 odstavuje prázdné vozy. 18.10.2003
|
 |
Motorový vůz ř. 810 za zastávkou Temelín. Trať je zde přeložena a
rekonstruována pro těžký nákladní provoz na staveniště jaderné elektrárny.
9.5.1998
|
 |
Po původní trati zbyl pouze můstek v polích, ani traktory zemědělců jej
nevyužívají.
9.5.1998
|
 |
Počátek trati - nádraží Číčenice
10.8.2006 |
 |
Jižní zhlaví stanice Číčenice, s patrnou odbočkou do Temelína. Dojem
délky je značně zkreslen silným zoomem - ve skutečnosti je odbočka hodně
daleko od stavědla u přejezdu.
10.8.2006 |
 |
Zaústění týnské trati do Čičenic - na snímku je patrný rychlostník (cca
v jedné třetině zleva) a vjezdové návěstidlo (cca v druhé třetině zleva).
10.8.2006 |
 |
Po výjezdu z Číčenic trať překonává dost značné stoupání.
10.8.2006 |
 |
Nástupiště lokálek vycházejících z Číčenic: vlevom směr Vodňany, vpravo
Týn n/V. 10.8.2006 |
 |
Pohled od nástupišť lokálek k zaústění do zhlaví + pohled na kdysi
nezbytnou "topírnu" pro lokomotivy lokálek.
10.8.2006 |
 |
Jednou snad zasáhl zdravý rozum: Na místě nepoužívané topírny má být
jakési skladiště. Nicméně památkáři nedovolili strhnout zajímavou budovu a
dosáhli toho, že stará topírna bude zrekonstruovaná pro nový účel.
10.8.2006 |
 |
Dokonce snad zůstane zachované jedno stání...
10.8.2006 |